Siis mä oon MAAILMAN HYSTEERISIN ODOTTAJA!!!!! no en ees oottaja!! vaan PIINAILIJA!!!! mä aattelin hoitoja piinaillessa, että ei oo suurempaa piinaa, ku se ku oottaa että onnistuko hoito vai ei... mutta... nyt mä piinaan KOKOAJAN sitä että millon alkaa vuoto... SAIRASTA!!!!

mä oon sisältä silkkaa hysteriaa!!!

eilinen oli AIVAN liian rankka päivä!! tein töitä muuten koko päivän, mut neljästä puol kuuteen olin isännän ja koirien kans lokoisasti. syötiin isännän valmistamaa hirvenlihakastiketta, selailtiin anttilaa, keskusteltiin siitä mitä ihmiset on sanonu plussasta - mutta ei yhtään uskallettu suunnitella tulevaa. Kokouksessa istuin sihteerinä pari tuntia ja koko sen kokouksen ajan olin ku tulessa. kaameet poltot ja nippailut... olin AIVAN VARMA että vuoto on alkanu...

kotiin porhalsin tuhatta ja sataa... olin iha vitun kiukkunen... juoksin vessaan... en uskaltanu laskea housuja... mut olin urhea ja tein sen... ei vuotoa housuissa... ei pyykiessä... ei kai se sit oo alkanu...

sit lysähin sohvalle ja sanoin et mä en tee tänään yhtään mitään.... ja mua ITKETTI!!!! mulla oli NIIN SUURI PELKO!!!! sit vaan makasin isännän sylissä ja pitelin jääkylmiä käsiäni alavatsalla viilentämässä tunnetta. murehin isännälle, että ku on liian rankkoja päiviä... henkisesti varsinki... että ku mielessä pyörii vaan KOKOAJAN Pilvi ja Pietu, mutta työt on TEHTÄVÄ!!

jokaiselle plussanneelle pitäis antaa piinailulomaa!!!!! vähintään sinne kolmannelle toista viikole =P

mut yön mä sit nukuin ku tukki!! heräsin VASTA varttia vaille 7! ku normisti herään kuus-vartin yli kuus.

ja tuhatta ja sataa aamutikulle =( ku pääsis tosta vouhkaamisesta jo eroon!!! tokikin testin viiva oli mun mielestä PALJON haaleempi ku esim eilen =/ ei se varmaan ollu, mutta...

 

nooh... tää päivä tulee olemaan samanlainan  - ellei härdellimpi... joten NYT TÖITTEN PARIIN!!

 

HEMMETIN HYSTEERIKKO!!!!

 

ps eilen tuli lääkäriltä resepti lugesterooneihin, ku niitä käytetään ultraan asti. no me laskettiin et mul on kaks kapselia liian vähän... haittaakohan... ei varmaan...