mä oon kolmivuotisen projektimme aikana lupaillu VAIKKA JA MITÄ, kunhan saatais plussa!!

Nyt olen sitten toteuttanut yhtä niistä: ulkoilen ja liikun. Oon joka päivä käyny kävelyllä - ja OUTOA kuinka se on helppoa, kun on motivaattori!!!

Tänäänkin... VOI JUNALAVITTA!!!!... kävelin töihin! No matka EI ole pitkä, mutta taivaalta tulee vettä! Nyt oli sellanen keli, ettei ees kylämme varmimpia lenkkeilijöitä näkyny... eikä oikeen ees autoja... mä olin lähes ainut, joka olin liikenteessä.

Jo toisen naapurimme kohdalla olin litimärkä, ja oisin voinu kääntyä ja istua auton rattiin... mutta mä vaan jatkoin kävelyä =) Ja läpimäräkshän mä kastuin... mutta onneks se on vain vettä =)

KAIKKEA SITÄ ON VALMIS TEKEMÄÄN!!

 

MINÄ jota ei ennen saanu ulos jos tuuli vähänki niin että puitten oksat heilu... ja varsinkaan jos jotain satoi... Mutta niin mä nyt vain kävelin *YES* - tokikin... soitin het töistä isännälle, että varaudu sitten hakemaan mut =P (paitsi jos sade on lakannu )