KIITOS SIIS AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI!!!!!

KIITOS KAIKISTA KOMMENTEISTA!! TARRASUKISTA!!! JA KAIKISTA!!!!

 

Ette tiedä, kuinka PALJON mieltä lämmittää, kun Vuodatus on täynnä onnitteluja ja muita tsemppiviestejä!!!

Kuinka olenkaan KIITOLLINEN kaikista teistä!!!!!!!

Ja kaikista taustalla hiljaakin olevista =) joita näyttäis olevan PALJON =) sillä lauantaina avasin blogin ja jo nyt oli YLI 1000 kävijää =)

 

USKOMATONTA!!!

 

Mä olen NIIN KIITOLLINEN ystävistä!! niin IRL kuin täälä bittimaailmassakin!!!!!

 

Toivottavasti tuette sittenkin, ku... eiku JOS... testistä katoaa plussa ja vuoto alkaa =(

 

Mä en VIELÄKÄÄÄÄÄN uskalla uskoa!!! Tänään sanoin eka kertaa ääneen, että "mä olen raskaana" mutta se ei tuntunu oikealta!!!!

 

No ONNEKS mul on NIIN paljon tekemättömiä töitä, että tässä alkaa olla KIIRE, että saan kaiken tehtyä keskiviikko iltapäivään mennessä, jolloin lähdemme Kuusamoon!! =)

 

KIITOS VIELÄ KERRAN KAIKILLE!!!