Tänään se tapahtui!!!! JEEEEEEE!!!!!!!!

Menin aamulla suihkuun, mutta koirat halus pihalle, ni päästin. Seisoin ensin paljain jaloin terassilla ja imin sisääni ihanaa kevättuoksua ja kuuntelin ku linnut visersi ja katoin ku tytöt kirmas pitkin hankea =)

Menin sisälle, istahdin pukuhuoneen tuolille, otin lapsuuteni rakkaan nallen syliini ja rutistin sitä. sanoin sille "VOI NALLUKKA!! ME OLLAAN VIHDOINKIN ONNISTUTTU!!!!"

Mä halasin, rutistin ja suukotin nallukkaa!!!! Olin NIIN ONNELLINEN!!!

Sit nauroin itelleni että "HÖPSÖ oon!!!"

Otin tytöt sisälle ja kerroin niilleki, että nyt ollaan onnistuttu ja on hyvä mahdollisuus, että pääsette "pian" vartioimaan pikkuista!! =) tai jopa pikkuisia =)

Menin suihkuun ja olin NIIN ONNELLINEN!!

 

Eikä kertaakaan tullu nyrkkiä silmään!! =) Eikä oo tullu vieläkään!

Tiedostan kokoajan että MITÄ VAAN VOI VIELÄ TAPAHTUA!! mutta NYT oon onnellinen ja kiitollinen!!! ja VALMIS kohtaamaan äitiyden!!

Voi kun KAIKKI menis ees sujuvasti!!!!!!!