Mä oon aikalailla päässy pahimmista peloista nyt ohi... enitenhän oon pelänny, että alkais vuoto (jees!!! eritejuttuja!! mitäpä muuta!!!) mutta jokainen joka on lugeja käyttäny, ni tietää, että vuotoa todellakin ON! joten mä opettelin irti siitä, että jokainen lorahdus ois keskenmeno =P

joten nyt en välitä koko vuodosta mitään! sen verran yhtenä päivänä ajattelin, että *hih-yök* näkeeköhän keskustelukumppani, joka seisoo ihan kasvotusten, että "tolla lirahti jotain housuun" =P koita siinä sitten olla, kun luge valuu pöksyyn ja samalla pitää katsoa toista silmiin ja puhua täyttä asiaa... iha sama, ku että näkyyköhän ihmisestä ulospäin, jos sillä on kakkahätä =P

Mä oon nyt psyykannu itteeni, että vaiks lorisee, ni ei ole hätää - ELLEI OO KIPUJA!!

No, niitä on kyl ollu... mutta ne on ollu selvästi suolistopuolella =P ja ne menee ohi ku "painaa kaasua" =P

MUTTA!!! sitä en vaan voi olla ajattelematta, että monesti pienokainen on menehtynyt, vaikkei vuoto alakaan... monta tapausta olen kuullut -ja varsinkin lukenut- että ultrassa on havaittu, että kehitys on pysähtynyt jollekin viikolle...

ja juuri tuollaisten juttujen takia en edelleenkään surffaa netissä =P