Meitsi piti eilen elämänsä ensimmäiset kynttiläkutsut =) aluksi vähän mietitytti, että miten voi kesää vaste pitää jotain kynttilöihin liittyvää, mutta onneks PartyLitellä oli kivoja kesäideoita =)

Ja mitäs sitte... ku aamulla herättiin, ni maa oli lumesta valkoisenaan =) ja sitä satoikin sitten koko päivän!! Eräskin vieras joutui jättämään autonsa meille, ku kesärenkaat ei oikeen digannu lumesta =P

Mä yllätyin TÄYSIN siitä, että mitä emäntä kutsuista kostui!! ja siis POSITIIVISESTI!! =) mä luulin (ku kaikkia esitteitä luin) että emäntä saa prosenttialennuksen, mutta... ehei... mä sain vaiks kui paljon tavaraa =P tuli sit tilattua sellasta, mitä en ois muuten malttanu ostaa =)

Vähä oudoksuttaa se, että ihmiset ei ilmoita tulostaan tai ei-tulostaan. En ole tottunut sellaiseen, mutta kait se on tällasten "naistenkutsujen" kohdalla iha normia... en tiä... mä oon kyl ruukannu aina ilmoittaa että tuun tai en, sillä emännän on sillon PALJON HELPOMPI laittaa tarjottavaa. Mulle ilmoitti tulostaan 7 ihmistä ja joku 10 ilmoitti ettei tule ja loput parisenkymmentä ei reagoinu mitenkään... varaudupa siinä sitte, että laitanko seitsemälle vai kahdellekymmenelleseitsemälle... Mä sit laitoin reippaasti yli seitsemälle, joten nyt on pakkasessa suklaapiirakkaa pidemmäks aikaa =P

No talvi toi tullessaan sitten huolen myös puutarhasta =P ja linnusta =P Me leikottiin just orapihlaja-aita ja otettiin ruusujen päältä havut pois... mut eikös lumi oo itessään kuitenki hyvä eriste =) ku ei tota pakkasta kuitenkaa oo yhtään =)

No entäs sitte meidän pullolintu???? Ku täälä meidän rannoilla pesii näille leveysasteille harvinainen kaulushaikara, ni mitä se nyt tykkää tästä viidentoista sentin lumipeitteestä???? VOI RAASU!!! se on nyt niin kauan viihtyny täälä ja ilostuttanu varsinkin mua ihanalla äänellään!! kunpa se viihtyisi tän lumenkin keskellä!!!! ja kunpa se ei kuolisi!!!! NYYH!!!

JOOO!!! tosta nyyhkyttämisestä!!! mähän en siis osaa itkeä! mutta nyt on jotenki herkässä... =P esim kärppien voittohulinat jäällä sai mut vetistelemään ja peittämään liikutustani... meren raivo elokuvan jouduin katsomaan lopussa kelaten, sillä itketti niin hemmetisti!!! ja luukusta lukaali!!! VOI LUOJA!!!! eilinen tanssii tähtien kanssa... ja varsinkin kun maria lundin valssissa musiikki voimistui... VOI LUOJA!!! miten voi MUSIIKKI saaha veet valumaan... toisaalta on kivaa, että ees vähä vollotuttaa... mutta... osaisinpa sitten aiheestakin tirauttaa ees pari kyyneltä... ku meitsi tuppaa aina nielemään itkunsa.

Tänään ois neuvola... mä yritän kokoajan tsempata itteeni, että sydänäänet ei sitte vielä kuulu!!!!! ettei tuu pelko... (mutta tuleehan se) mutta... mä YRITÄN!!!

Aadis voi kohtuullisen hienosti! ei olla kauheesti ehditty pitää yhteyksiä, mutta tän viikon hän on saikulla hyvin onnistuneen laparoskopian jälkeen. ANSAITULLA LOMALLA!!!!! mä tsemppaan aadista!!! ja toivon, että saikusta on kunnollinen hyöty!!! <3

 

aijuuja ps Suvi =) kyl se laskettuaika on nimenomaan marraskuun 11 pv =) niinku isäntä oli mieltä =) *hih* kiva kuulla uusista lukijoista =) vaiks kyl mä oon vähä aatellu, että koko "teidän porukka" tätä lukeekin =)