Päivän voimalause, ole hyvä:



Voin hallita tahtoani, kun ensin löydän sen tunteitteni takaa.





Terveisin,

Nicefactory Oy

 

Noi on NIIN OSUVIA joka päivälle!!!!!! On siinä jollain ihmisellä taito! Muodostaa lause, joka pätee varmasti ihan jokaiseen ihmiseen, joka sen saa!!!

Mun kohalla tuo on ERITTÄIN OSUVA!!!!!

Mä TAHDON olla raskaana ja uskoa raskauteen ja tulevaan vanhemmuuteen!!! MUTTA!!! tunteet estää tahdon tuntemisen toteutumisen!! Mä PELKÄÄN kokoajan! pelkään että tämä otetaan meiltä pois! että jalkojen alta vedetään matto! että putoamme korkealta ja kovaa! että meitä osoitetaan kohta sormella ja meille nauretaan kippurassa että "SIIS LUULITTEKO TE IHAN TOSISSANNE ETTÄ TEILLE ANNETTAISIIN LAPSI!!!!!! IDIOOTIT!!!!!"

Mulla kulkee mukana NIIN VOIMAKKAASTI lapsettomuudenpeikko (eikä ees mikään heikko). Mä olen kokoajan valjastautunut tuntosarvilla, että selitän ja puolustan tunteitani ja käyttäytymistäni lapsettomuudella. En osaa heittäytyä odottajaksi. En osaa mieltää itteeni ÄIDIKSI!

Miellän itseni edelleen lapsettomaksi joka taistelee päivästä toiseen lapsettomuuskriisin mukanaan tuomien ongelmien kanssa.

Tokikin mun on nyt helpompi suhtautua raskausuutisiin ja en enää niin kärkkäästi oo kieltämässä vauva- ja odotuspuheita. Mutta edelleen masut on mulle tosi kova paikka!! Eilenki kävin verikokeis ja siel oli "isomahainen" odottaja, ni mun sisällä kiehu. Mä taistelin sisäisesti itteni kans, että miten siihen pitää suhtautua... enkä päässy sopuun...

Mulla on myös nyt ERITTÄIN huono itsetunto!! Mun isokokoisuuteni on nyt jotenki ihan kauheen suuri juttu! ikään ennen en oo välittäny paljo paskaakaan!!! Mutta NYT!!! mä oon KAUHEE LÄSKI!!!! en ees löydä oikeen kokoisia vaatteita kaupoista!!! ahdistuin sjoen anttilassa ja sittarissa niin että en ostanu mitään vaan kävelin vaan kaupan läpi ja teki mieli polttaa kaikki vaateosastot!!!

Kotona sit tilasin monella sataa eurolla isojen tyttöjen vaatteita elloksesta, joseffsonista ja henkalta ja makelta - LASKUUN!! kaiken voi palauttaa ja palautukset ei maksa muutaku vaivan =P

Mulla on myös HUONO ITSETUNTO odottajana!!!! Että ku en pysty iloitsemaan ja hössöttämään yhtään...

Siks mä vaan makaan sohval ja pidän kännyn äänettömällä... en jaksa olla yhtään sosiaalinen...

TOKIKIN myös työ on syynä tähän "väsymykseen"!! joka keväthän se on sama juttu! Kun työkiireet alkaa hellittää ni mieli ja kroppa on uudessa tilassa, ku ei tartte kokoajan vaan pingottaa. Ni sit sitä väsähtää aikasta täysin.

MUTTA!!! touko-kesäkuussa juttu on varmaan jo toinen ... EHKÄ!!

Kiitos ja hei

 

ps. tänään LUULIN kuulevani pullolinnun äänen, mutta ehkä se oli vain toivekuuloa... oon huolissani, että miten sille kävi lumien takia...