Eräs ystäväni, joka on raskautumisongelmien jälkeen kokenut surua ja iloa ja nykyään suunnatonta kiitollisuutta, kehotti mua TODELLAKIN OTTAMAAN MASUKUVIA ja olemaan niistä ylpeä!

No kuvia oon ottanu nyt kahtena täytenä raskausviikkona ja tässä ne tulee. Ku pitäähän mun olla ylpee kasvavasta mahasta =P

Olen ylpeä mutta en ylpeile!!! <3

Tässä tasan rv18 - onko se ees vauvamaha?

1658437.jpg

Tässä masu on tasan rv19 -pakko tossa on olla ees vähän vauvamahaa =P

1658434.jpg

Tuntuu kyllä oudolta ja lähes pahalta laittaa nää kuvat tänne, ku kerta masukuvat on aina ittelle ollu "vähä vaikeita katsottavia", mutta... mä uskon nyt kovia kokeneen ystävän sanaan!! OLE YLPEÄ mutta ÄLÄ YLPEILE!!!

Olen ylpeä ja ennenkaikkea ONNELLINEN <3 siellä se Pietu kasvaa ja temmeltää! (tosin potkuja ei tunnu mutta sellasta "jatkuvaa" ähellystä =P ja sellasta on havaittavissa, että ku vaiks vasen reuna kohtukohdasta on ns kovana ja laitan käteni siihen, ni se lässähtää ja kovuus siirtyy toiseen kohtaan. ja tätä hippaleikkiä voi jatkua vaiks kui kauan =P neukkiski sano, että pietu on ujo poika, sillä se karkaa aina, ku hän laittaa käden masun päälle.) jos siitä tulee ujo ja hiljainen, ni sitte se ei oo äitiinsä tullu!!! =P

 

IHANAA JUHANNUSTA KAIKILLE!!! nää mökkeilee ja viettää aikaa ystävien seurassa!!! isäntäki lupas, että "EI juhannuskännejä!" =) *puhuu pukille =P*