nimittäin RASKAUSPAHOINVOINTI =P

tähän asti oon kokoajan saanu sanoa, että on mennyt NIIN hienosti. ja että olin varautunu pahempaan. ja että tulkoot mitä tahansa TURVALLISTA ni mä kestän!

nooh, nyt mua on kuunneltu! kolme päivää ja yötä oksennettu! eilinen päivä oli iha pelkkää voimien koittelua!

mikään ei pysy sisällä! vesi on kaikista helpointa oksentaa - ja PAHAN makuista! jauhelihakeittoa en syö enää ikinä!! enkä jugurttia viiliä tms! eilen oksensin jopa ihan nielemäni syljen...

yötä vasten sain syötyä pari desiä mansikkakeittoa, mutta puol kaks juoksin okselle ja valvoskelin taas reilun tunnin. koitin imeä sitä mehukeittoa.

aamulla taas mehukeitto pysyi sisällä. ja puolikas omena - sit alko yökkyys ni koirat pääs omenaosingoille. nyt oon syöny puolikkaan banaanin ja vatsa velloo...

soitin sitten neuvolaan. kerroin että töissä olen ja että töissä ei niinkään oksennus lennä, mutta en siedä mitään hajuja enkä varsinkaan nähdä ruokaa. illalla sitten vain makaan ja oksennan. aluks epäili vatsatautia, mutta vatsatauti ei ymmärrä työaikojen päälle =) joten diagnoosiksi tuli raskauspahoinvointi, joka jyllää varsinkin kun on väsynyt ja ei pysty syömään.

tämä päivä menee seuraillessa tilaa - ku en kerta vielä pysty saikkupäivää pitämään. ja jos illal viel oksettaa ni sit huominen päivä kotona leväten. ja jokatapauksessa viikonloppuna PITÄÄ VAIN OLLA JA LEVÄTÄ! ei saa tehdä puutarhatöitä, ei juhannussiivoja, ei mitään!! ja syödä pitää, vaikka sitten oksentaisikin *YÖK*

ku olin pieni ja oli mahakipuja, ni me saatiin aina keltasta jaffaa =) nyt kävin ostamassa puolenlitran pullon, mut neukkis teilas asian =P jaffa on nykysuositusten mukaan liian voimakas juoma. että vesilinjalla laimealla mehulla. mut mä ehdotin vissyä, sillä tota vettä on tullu nyt oksennettua LITROITTAIN. ja vissy kelpaa =) eli mustikkavissyä kiitos! jaa mutta millastahan se on oksentaa nenän kautta pois... *hytisee*

neukkis kyllä tuumas että kolmen päivän ja yön oksentelu voi jo johtaa sairaalareissuun, ku kerta mikään ei pysy sisällä. mutta ku sanoin että pystyn olla töissä iha ok, ni sit se anto pari päivää viel seuranta-aikaa =P että täälä litkitään nyt sitte mehukeittoa ja vissyä ja pidetään tilastoa, että kauanko pysyy sisällä ja onko ilta rankempi.

MUT MÄ OON SIIS RASKAANA!!!