eilen alko hysteriointi!! ja ön hysterioinki oikeen urakalla!! laadin jo risti-ilmoitukseen runon...

kyseessä ois ollu Pietun risti-ilmoitus =(

Hän kun ei ole liikkunut lauantai iltapäivän jälkeen tunnettavasti kertaakaan... ei vaikka oon kuinka yrittäny leikittää sitä, kiusata sitä, pukkia pökkiä ja töniä sitä, syyä sokeria, juua makeaa, juua hapanta, syyä ja juua kaikkea... istunu, seissy, hyppiny, maannu, selällä mahalla kylillä pylly pystyssä, ollu ajattelematta tai ajatellu asiaa.. ni ei! ei pienintäkään merkkiä elosta!!!

aamulla juoksin sit samantien kasiks neuvolaan ja purin hysteriaani! itkemättä taas vaikka itketti niin helvetisti!!! sairasta!!!

neukkis oli ihana!! kuunteli tuki ymmärsi ja yritti kertoa faktoja mun omasta olosta ja siitä, miten se vaikuttaa vauvaan.

esim se että mun paino on puonnu kilon per viikko, ni se jo rauhottaa vauvan niin, että hän rauhoittuu, jotta äiti voisi kerätä lisää energiaa, jotta vauva voisi imeä ne minulta =P OVELA VEIKKONEN!! =)

ja se että mun nestetasapaino on iha persieellään, ni seki pistää Pietun vähä rauhallisemmaks, jotta se ei itse kuluta liikoja omia varantojaan =) TOSI OVELA VEIKKONEN!!! <3

verenpaine mulla oli normia korkeampi, iha silkasta hysteriasta kylläkin!! pissassa oli proteiinit plussalla, mutta syy voi olla tää yleiskunto. nyt kuskaan näytteitä neukkikselle pariin otteeseen ja seurataan.

sydänäänet KUULUI!!! tasaiset hyvät voimakkaat ja vahvat!! syke tosin oli yli 160 mut ei ihme, ku äitinki syke oli varmaan samaa luokkaa =P

tää päivä onki sit menny nukkuessa. viimeyön valvontaa vähä kiinni.

kohta suunnataan nokka kohti rakenneultraa ja siellä kyllä kerron voinnistani kyllä ihan sikatarkkaan!!! ja kysynpä jos pääsis oikeen mammalääkärin vastaanotolle =)

huomenna on vielä oma tk lääkärin vastaanotto ja toivottavasti siellä on keksitty jotain mun kuntoni kohentamiseks!! muuta ku lepoa kiitos!!!

jos en aamulla ois käyny neuvolassa, ni oisin tappanu itteni tän päivän aikana! oottanu ja jännittäny ja pelänny illan ultraa! mutta nyt oon hyvillä mielin, ku Pietu kerta tuntu olevan elossa <3

 

edit *hahahahahhaaaaaa katkeaaaaa* väitän maanneeni kylillä pylly pystyssä =) *ihaaahaaaaaaaaaa repeääää* miltähän seki näyttäs =P oikeasti tarkoitin siis että olen maannut kyljilläni, olen maannut pylly pystyssä =) mutta vois totaki vielä kokeilla, tota kylillä pylly pystyssä *EI ITKU!!!! repeeääääääännnnnn*