hohhoijaa... nää helteet ei oo mulle nyt hyväks... iho ei kestä aurinkoa ja hiki ei ole hyväksi ihottumalle =P

ihottumaa on edelleenkin, mutta se on nyt ei näppyinen, sellanen laikkuinen ja kesivä. iho kuoriutuu pois iha älyttömällä tahdilla, laikut on kusenkeltaisia (jaloissa edelleen sinipunaisia), kutina on välillä ihan sietämätöntä, mutta pääasiassa siedettävää.

suihku on paras hoitokeino =P

insuliinissa oon jättäny ateriainsuliinit pois, sillä sokeriarvot laski jo niin matalalle, että sekään ei ole hyväks. joten nyt menee pitkävaikutteinen aamuisin - ja jos oikeen herkuttelee =P ni sit nopeevaikutteista ihraan =P

Pietu on nyt pari päivää liikkunu monen viikon eestä =) eilisen se riehu kokoajan ja viimeyönäki aina ku heräsin  ni se siellä tanssi =) sil taitaa olla meneillään festarit =)

Juuri sain sairaalasta epikriisin ja lääkäriltä sähköpostia, että onko mulle varattu äitipolille aikaa - ja ku hain postin, ni olihan siellä kutsu sekä ultraan että lääkärin vastaanotolle =) joten se asia on nyt hoidossa.

ens viikolla alkais työt, mut het ekana työpäivänä oon seinäjoella mahakontrollissa, torstaina on se äitipoli =) joten keskiviikkona ja perjantaina olen töissä =P kevyt laskeutuminen töihin =P tosin neuvola sano, että saikkua jatkettais vielä, mutta... katotaan nyt. haluaisin vielä vähän olla töissä ennen ku alkaa piiiiiitkä loma =) mut katotaan nyt voinnin mukaan.

Mä oon nyt toteuttanu sellasii haaveita, mitä oon AINA suunnitellu siksi, kun olen raskaana =) olen katsellut vanhoja suomifimejä =) olen lukenut kaksi kirjaa, jotka suunnittelin lukevani uudestaan sitten raskaana ollessa =) eka kerran oon lukenu ne 1996 =) ja nyt oli juuri oikea aika palata niihin =) suosittelen =) Judith Michaels Kaksoispetos ja Verkkoon kiedotut =) (olikohan kirjailija toi)

Vielä yks pitkän ajan suunnitelma toteuttamatta: villapeiton kutominen =) tai haalari ja takki... mut ne taitaa olla liian vaikeet meikäläiselle - joten taidan aloittaa peiton.