Tos elokuun lopus oli meitsin serkun häät, ja eihä mulla ollu mitään päälle pantavaa!!!! Niinpä mä aattelin kokeilla, että oisko verenperimässä hitusia ompelutaidoista sen verran, että saisin aikaseks juhlakoltun. Bestiksen "Pienellä" avustuksella, sain mieleiseni koltun =)

1895114.jpg

 

1895134.jpg

Ja kuten meitsillä on vallassaan katastrofikeittiö, ni oli mulla katastrofiompelimoki!!! Oli iha sikavaikee erottaa, et kumpi on kankaan nurja- ja kumpi etupuoli, ni mä kirjotin sit mustalla tussilla joka kappaleeseen että "nurja se ja se kpl"... Sit sain hamosen siihen malliin, että enää helman kääntö ja nauhat, ja menin esitteleen tuotosta isännälle (joka ihastu asuun alku"vastustelusta" huolimatta)... siinä sit hälle poseeratessani huomasin, että olin ommellu helman nurja puoli päälle päin.. eli piti purkaa lähes koko hame =(  Mut tulipa sit tehtyy tavallaan kaks hametta =P