HEI OIKEESTI!!!

Tää on ollut ENSIMMÄINEN ihana odotuspäivä!!! Viimeisen hysterioinnin jälkeen NYT on rauhallinen olo!!!!

Pietu on kaks päivää nyt riehunu oikee kunnolla ja tänäänki on ollu oikee kunnon jalitsun mm-finaalit!!!

Mulla on kaks päivää ollu NIIN SEESTEINEN ja ONNELLINEN OLO!!! Ja mäku pelkäsin, että en tällasta onnen tunnetta pystyis kokemaan!!

Ainon ja Ahtin aikana olin tällasessa euforiassa kokoajan ja vielä hetken menkkojenki alkamisen jälkeen... mutta nyt en oo kokenu koko reilun kahdensadan päivän aikana tätä tunnetta kertaakaan!

JA NYT SE ON TÄSSÄ!!! ja juuri tällä hetkellä mä NAUTIN siitä!!!

Ja tässä mä istun ja Pietu liikkuu nii et mä oikeen jopa tunnen sen, ja kaiken lisäks mä myös NÄEN ne liikkeet todella selvästi =)

Edes viimeyön kestosuppailut ei mua ahdista!! Suppailu oli yhtäkestoista koko viimeyön, mut edelleen täysin kivuttomia!! Ja nyt kaks päivää oon tuntenu suppailua oikeen tuolla alaalapäässä =) että oiskohan siellä jo jonkinasteista kiinteystason muuttumista =P

 

MUT SIIS WOW!!! tää on fantsuu!!! <3