eilen mulla ei ollu yhtään huono olo, mulla ei ollu nälkä enkä mä nukkunu yhtään päikkäreitä... joten... nyhä mä oon varma, että se oli tässä sitte... että muutenki vähäiset oireet katos kuin tuhka tuuleen... eli vuotoa odotellessa...

 

ja sit mä tulin aamul ja luin ekana, että Jennillä oli keskenmeno, Jane G vuotaa rusehtavaa, ja Myyriski pisti blogin tauolle... ja täti oli tullu muilleki kylään, vaikkei oltu yhtään toivotettu tervetulleeks...

 

isäntä lähtee tänään remonttihommiin ystävien luo ja on siel koko vkl... ja mä PELKÄÄN että mulle sattuu jotain... tai siis Pilville ja/tai Pietulle... joten päätin että yhtään en nyt enää pelkojani ruoki - ja siksi poistun kokonaan blogimaailmasta pahimmaks aikaa =/ en lue kenenkään blogia en kirjoita omaa blogia elän vain OMAN NAPANI KANSSA!!! ja koitan selättää pelkoni, jotta pääsen tän vkl:n yli.

NYT OLEN HEIKKO!!! enkä halua satuttaa itseeni yhtään enempää lukemalla toisten epäonnistumisista... enkä todellakaan ruokkia pelkoani!!!

 

JOTEN HEIPPA!! kerron sit ultrakuulumiset - sen lupaan =)