No siis TODELLAKIN aion testailla =) mulla on vielä toistakymmentä testiä testaamatta, ja voitte olla varmoja, että joka päivä tulee kuppiin kustua =P Paitti ei ehkä kuusamossa, jonne ollaan lähössä nyt keskiviikkona - ja tullaan sunnuntaina.

Nytkin olen jo kussu kuppiin =P ja nyt saatiin ensimmäinen LÄHES yhtä vahva tulosviiva, ku mitä on kontrolliviiva. Menin testin jälkeen vielä "nukkumaan", mutta paskat mä saanu enää unen päästä kii =P

Nyt se hysteria alkaa OIKEASTI nousemaan!! Mutta pään sisällä kaikuu ihan kokoajan: ÄLÄ VIELÄ INNOSTU!!! 24h:n päästä voi innostua jo pikkasen, sillä jos perjantain HCG arvo on jotain hyvää, ni tänäänhän se on vielä parempaa =P varsinki ku toi testiviivaki on sen kun vain vahvistunu =)

Ja KYLLÄ! mulla on nyt ILTApahoinvointia. Johtuu se sitten henkisestä ressistä tai istukkahormonista, ni sitä on. Se alkaa hiipivästi neljän jälkeen ja kasin paikkeilla se on pahimmillaan ja sen jälkeen aaltoilevasti on - off. Eilen se on-vaihe oli joka kerta, ku joku avas vieressä siideripullon*YÖK* Varsinki, ku mä ajoin autoa, jossa lämmöt oli HYVIN korkealla, ja vieruskaveri sihautti pullon auki... sillon teki mieli avata ikkuna ja työntää pää ulos =P

No, eikai näin varhaises vaihees mitään OIKEASTI oo, muttaku jotenki sitä vaan tarkkailee kroppaansa entistä tarkemmin =P ja tarkkailu on viritetty sille taajuudelle, että sensorit havaitsee KAIKEN, mitä koskaan oon kuullu että ensioireisiin kuuluis =P

Ja totta hemmetissä mä menin kuukelttamaan!!! Kuukle on mun ystävä !!! Sieltähän löyty TÄYDELLINEN oirelista =P (ja nyt en TIETENKÄÄN sitä löydä) Siinä lueteltiin: etova olo YES pahoinvointi YES hajuherkkyys YES palelu YES vilunväreet YES nipistelyt ja repimiset alavatsalla YES vihlovat äkilliset kivut kohdun seudulla YES ärtyneisyys YESYES liikutukset YES aristavat rinnat NO RINTA -toi sama vasen joka aina muutenki- nännipihamuutokset *tsekkaa* noup eikai mitään eroo? levottomuus YESYES jatkuva näläntunne YESYES ruokahaluttomuus YES... että kyllähän noita löytyy... MUTTA!!! niin on löytyny joka hoidon jälkeen! paitti toi paleleminen on uutta ja ärtyneisyys varsinkin!

Että vaikka EN HALUNNU verrata itteeni muihin, ni ny on verrattu nettilistaan ensioireista =P

Ne menee muutenki noi tahtotilat iha häränpyllyä kokoajan... perjantaina en tod kestäny mitään vertailuja ja "mulla oli näin.."-juttuja... perjantaina ärsytti SUUNNATTOMASTI että piti käydä siel verikokees... eilen sitten jo kuukeltin ensioireita =P eilen jo surffasin nestissä, että mistä sais sjoen labran numeron, että soittaisin jo vkl... mut EN TOD SOITA!! kärvistellään nyt maanantaille, ku kerta ite vitkutin ja vitkutin menoa =P kärsivällisyyskoulutusta!

Mutta edelleenkään EN HALUA lueskella toisten odottajien blogeja enkä mitään keskustelupalstoja enkä mitään =P mutta oon varma, että JOS huomenna on tulos hyvä, ni satu alkaa metsästämään marrasmammojen palstoja...

Isäntä oli eilen NIIN ONNELLINEN ja INNOISSAAN!!! maattiin sängyllä ja suunniteltiin, mihin laitetaan sänky ja hoitopöytä =) ja isäntä innostu että hän TEKEE itse ne =P mä sanoin et eikö vaa lainata jostain =P ni se katto mua ja sano "kuule! me tullaan tarvimaan niitä vielä NIIN MONTA kertaa, että OMAT me hankitaan!!....siis monena yönä ja monena päivänä!!" ;)

Mä sit tilasin ite tehdyn kehdon, sillä Pilvi ja/tai Pietu voi nukkua siinä aina ku me ollaan alakerrassa, ettei tartte jatkuvasti rampata ylös ja alas ylös ja alas =P

AI MITEN NIIN???? mitenkä muka niin mennään asioissa PIKKASEN edelle??? no sitenkä niin, että tää on yhtä vuoristorataa KAIKKI!!!  ja tällä hetkellä on ENSIMMÄINEN hieman luottavaisempi mieli!! MUTTA!!! päässä kaikuu ÄLÄ VIELÄ ÄLÄ VIELÄ ÄLÄ VIELÄ eiiii vielääääää!!!!!!!

 

edit: NII JOO! me kattokaas mentiin eilen Yön keikalle! Lähdettiin ajoissa. Mutta ei niin ajoissa, ku mitä mä olin mieltä =P päästiin reilu puoleenväliin, ni alko tulla soittoja, että keikka on loppuunmyyty. Se oli siis loppuunmyyty TUNNISSA!!! ja lippuja myytiin vain ovelta käteisellä.... on siinä ollu vikkeläsorminen myyjä!! KYLLÄ VITUTTI!!!!! ankua varsinki, ku se oli jo pari kuukautta oottanu ja oottanu tätä!! no sit me lauleltiin vain kotona karaokea... ulla ja miähet lähti toiseen baariin. ja mä en saa nukuttua, ku isäntä on menossa =( sitte vasta ku se kotiutuu, ni voi rentoutua ja vaipua unten maille. Mut mä olin koko valvotun yön IHA COOL! en haaveillu enkä rakentanu pilvilinnoja! mutta aamupissin jälkeen... MÄ OON NIIN TÄYNNÄ ENERGIAA!! mut esim lenkille ei voi lähtee, ku vierashuoneessa tuhisee kaksi teiniä, jotka tuli meille yöksi "seuraillan päätteeksi" (meil tääl järjestetään nuorisoseuralla sellasia nuorten keikkailtoja, eilen oli KALMYDIA! ois sitäki voinu mennä yön sijasta kattomaan, mut vitutuskäyrä oli nii korkee, että oli parempi vain pysyä kotona =P)