KIITOS AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI KAIKILLE KOMMENTEISTA!!!!!!!

mä elän nyt NIIN IHMEELLISTÄ elämäntilannetta, että olen sulkenut ympäriltäni kaiken pois. Hyvä ku maltan töissä olla!!! Mun pää lyö ihan tyhjää!! mä en osaa keskustella kenenkään kanssa yhtään mistään! en raskausasioista enkä raskaudettomuusasioista... en ees säästä... mä elän nyt jotain hiljentymisen vaihetta - joka on tällaselle räpätädille pelkästään hyväksi =)

Eilen olin tosi kipee... iha niinku sillon ku oli sitä hyperiä... ja tiiätte varmaan, että pelko on SUURI! mut mä hoen kokajan itelleni että kipuilu kuuluu asiaan!! ja sit hoen itelleni että "mikset vaan voi olla ja odottaa ja olettaa, että kaikki menee hyvin, niin ku suurimmalla osalla odottajista aina menee! mikset voi olettaa, että kuuluisit siihen joukkoon, joka synnyttää terveen lapsen!! miks pitää kokoajan vaan aatella että tää otetaan kuitenkin pois!"

JAA-A!! noihin ku tietäis vastauksen ja kunpa vain osaisi aatella optimistisesti!!

 

MUTTA HEI!!!! mun syksyllä tekemä kevätsipulipenkki rehottaa!!!! isäntä sano et siel on ainaki jo viiskymmentä kukkaa pinnassa - siis vartta. JEAH!!! kohta piha kukkii!!

kohta pitää varmaan ottaa gladioluksetki kellarista esikasvatukseen... pitäis vaan tehä niille penkki... pitääpä vkl tehdä, ku on ENSIMMÄINEN VIIKONLOPPU SATAAN VUOTEEN, ETTÄ MEILLÄ EI OO MITÄÄN MENOA!! ja niinpä päätimmekin olla koko vkl iha vaan kotona!! IHANA VKL TULOSSA!! (kunhan vain ei tulis keskenmenoa....)