Nyt on pahimmat väsymyskaudet ohitettu - en enää nuku koko iltaa =) eilenkin nukahdin vain vartiksi =) ja monena päivänä en oo enää nukahtanu ollenkaan =) Mutta olen kuitenkin vaan köllötellyt =)

Oksennusta ei oo tullu kans moneen moneen päivään. Eikä ees sitä pahaa oloa. Maanantaina viimeks ennen neuvolaa  - mutta tais muassa olla myös jännitystä. (vaikka en kyl tiedostanu jännitystä)

Nälän tunne on kadonnut. Se ei enää pidä mua pauloissaan iha taukoamatta =) Mutta selvästi elimistö on tottunut siihen, että aamupala, lounas ja päivällinen on tiettyyn aikaan. Yötä vasten pitää vielä iltapala ottaa, muuten iskee heikkis.

Rinnoissa ei oo tuntunutkaan, muuta ku siten että nännit on pystys kokoajan =P no pystys ja pystys =P alaviistossa =P maan vetovoiman takia *reps*

MUTTA!! virtsaamistiheys ja määrä on kasvanut HUIMASTI!!! tänäki aamuna kävin *jiihaa eritejuttuja!!!!* 45 min sisällä KOLME kertaa lataamassa kunnon satsit!!!!! KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!! mä, joka ennen pärjäsin aamu-iltapäivä-ja ennen unia pissillä!!!!, olen nyt vessan suurkuluttaja!!! Aluks aattelin, että jos se on jotain sellasta että pitää kokoajan käydä tarksitamassa, että onko vuoto alkanut... mutta EI! se ei ole sitä!! se on kuulemma hormonaalinen juttu, ja kuuluu asiaan. No pissitään nyt sit koko eletyn elämän edestä =) TAI!!! jospa se on nyt alkanu tihkuu tuolta päästä poispäin....

Sit lisää eritejuttuja!!! valkovuodon määrä on palautunut normaaliksi. Johtuen tietysti paljon siitä, että luget menee enää vain yks kapseli yötä vasten.

 

MUTTA!!! ärtyneisyys ja kiukku!! ne TODELLAKIN kulkee mukana!!! taitaa kulkee koko raskauden ajan!!! johtuen ehkä siitä henkisestä paineesta, mikä mun sisällä kokoajan jyskää! ÄLKÄÄ OTTAKO SITÄ HENKILÖKOHTAISESTI!!!!!

Eli, mun on PELOISTA HUOLIMATTA hyvä olla =)